+420 773 631 138 Po - Pá 8 - 16h

Pro koho je systém Eshop-rychle vhodný?

Pro každého, kdo si chce splnit svůj sen o on-line podnikání s vlasním e-shopem. Systém Eshop-rychle je koncipován jako systém pro tvorbu klasického elektronického obchodu, kde zákazník po vstupu na web vloží zboží do košíku, kde zvolí podporované způsoby dopravy a platby a následně jej závazně objedná. Vybavení objednávky pak zajišťuje provozovatel e-shopu nebo dodavatel zboží.

Nehodí se na: Vytvoření aukčního systému, rezervačních stránek nebo bazaru, kde sami uživatelé vkládají obsah a také nelze použít pro prodej elektronických produktů.

Zvládne práci se systémem i naprostý amatér?

Ano, určitě zvládne. Administrace systému Eshop-rychle je jednoduchá a intuitivní, poradí si i totálně netechnický typ. Veškeré nastavení probíhá formou vyplňování přednastavených boxů, kam uživatel pouze zadává údaje, které chce na stránkách zveřejnit. Není tedy nutné mít programátorské znalosti. Postačí pouze základní uživatelské znalosti s prací na PC a zápal pro to rozjet si svůj vlastní úspěšný e-shop.

Jak funguje zkušební verze?

Nezávazně a zcela ZDARMA formou registrace zde na našich webových stránkách www.eshop-rychle.cz, kde stačí zadat kontaktní e-mail a systém vám ihned vytvoří veřejnou stránku e-shopu a administrační rozhraní, kde můžete okamžitě začít vkládat data nebo upravovat nastavení.

Přijdu při přechodu na placenou verzi o svá vložená data?

Určitě ne. Veškeré údaje, které zadáte do zkušební verze se po zakoupení ostrého provozu zachovávají. Dá se tedy říci, že již ve zkušební verzi vytváříte a upravujete obsah placeného e-shopu.

Lze zkušební období prodloužit?

Zkušební verze funguje na 15 dní ZDARMA. Toto období začíná od samotného založení zkušebního e-shopu. Po vypršení tohoto období dochází k automatickému prodloužení testovacího období o dalších 8 dní, kdy web stále funguje a do kdy je nutné zrealizovat platbu. Pamatujte ale, že při následném přechodu do placeného režimu bude náš fakturační systém počítat s placeným obdobím od konce původního 15denního testovacího období.

Jak objednám placený provoz?

Ostrou verzi lze objednat v administraci zkušebního e-shopu, kde je v levém spodním rohu odkaz na objednávkový formulář. Stačí vyplnit své fakturační údaje a objednávku odešlete. Na váš přihlašovací e-mail vzápětí přijde výzva k platbě. Po jejím uhrazení a našem zaúčtováním platby je placená verze aktivována.

Lze využívat vlastní doménu?

Ano, to je samozřejmě možné. Doménu lze použit až v ostré verzi, nikoliv ve zkušebním provozu. Pokud máte vlastní doménu, uveďte její název do objednávkového formuláře. Spolu s výzvou k platbě vám systém následně zašle i údaje pro nastavení domény, pomocí kterých doménu na náš systém nasměrujete.

Vlastní doménu nemám, ale chtěl/a bych ji

Pokud nemáte ještě vlastní zakoupenou doménu, můžete si ji sami zakoupit u libovolného internetového registrátora (v ideálním případě doporučujeme registrátora www.forpsi.com). Po zakoupení domény pak uveďte její název do objednávkového formuláře a systém vám opět zašle údaje pro nastavení, pomocí kterých doménu na náš systém nasměrujete.

V případě potřeby vám můžeme doménu zprostředkovat i my, jestliže její název zadáte do objednávkového formuláře a zvolíte možnost “Registrovat: ano”. Samotná registrace je pak provedena u zmíněného registrátora Forpsi, který vám následně zašle výzvu k platbě. Zde je pak nastavení domény provedeno z naší strany a vám tedy stačí doménu uhradit. Do několika hodin od uhrazení se na ní web zobrazuje.

Je možné objednat placený provoz bez domény a tu pak dodatečně přidat?

Ano, tato varianta je možná. Domény můžete po zakoupení placené verze administrovat přímo v administraci v sekci Nastavení > Domény, kde je můžete doplnit ve chvíli, kdy to pro vás bude aktuální.

Jak je to s e-maily?

E-mailové schránky můžet vytvářet až v placené verzi systému a to za předpokladu, že máte u webu přiřazenou alespoň jednu doménu. Schránky v tomto případě založíte v administrační části webu v sekci Nastavení –> Emailové adresy. Emaily jsou pak vždy ve tvaru cokoliv@domena.cz.

Pro jejich správu lze využít webmail, který slouží pro online správu e-mailů přímo v okně prohlížeče, nebo si můžete nastavit obsluhu e-mailu do poštovního klienta ve vašem PC.

Podrobné informace jsou uvedeny právě v administraci v sekci Emailové adresy, která je aktivní v případě napárování domény k vašim stránkám.

Lze použít vlastní webhosting?

Nikoliv. Systém Eshop-rychle je poskytován pouze formou pronájmu nikoliv prodeje, takže zůstává na našem hostingu, který je zahrnut již v ceně pronájmu. Hosting je tedy součástí pronájmu aplikace a jeho velikost se odvíjí od zakoupeného tarifu.

Kdo řeší optimalizaci a propagaci stránek?

Systém má už ve výchozím nastavení provedenou základní optimalizaci pro vyhledávače. To znamená, že generuje “hezké” URL adresy jednotlivých stránek, nadpisy pro vyhledávače (H1, H2,...), title, má beztabulkový layout nebo automaticky generuje popisky pro vyhledávače. Doplnění nebo individuální nastavení můžete ale provádět i sami v administraci webu. Na vás je také samotná propagace stránek na internetu.


Není zde popsáno to, co potřebujete vědět?
Kontaktujte nás! Rádi vám odpovíme.

Zavolejte nám

+420 773 631 138

Po - Pá 8 - 16h

Napište nám

info@eshop-rychle.cz

Dotaz z administrace

Autorizovaný dotaz

Kontaktní formulář